środa, 21 sierpnia 2013

Porada: Wybierz kolorowe koszule

Wszyscy jesteśmy zabiegani i tyczy to się także facetów po trzydziestce. No my już w szczególności. W takiej sytuacji czasem może brakować czasu na to, aby codziennie odróżniać się stylem od innych.

A jeśli w dodatku praca ogranicza nas do sztampowego krawata i kołnierzyka to już faktycznie trudno coś wymyślić. Ja wpadłem na nieco inny pomysł. Nie wyszedłem co prawda z kanonu kołnierzyka, ale zacząłem szukać ratunku w kolorze. Tyle, że teraz przybyło mi prasowania ;) Zobaczcie poniżej.



Kilka kolorów koszul, dwie różne marynarki i mamy już nieco inny, ale swój biurowy styl. Nie wspomnę już o całej zabawie kolorami i ich dopasowaniu – w zależności od okazji, dnia tygodnia czy nawet nastroju.

Dobra porada: Wydałeś dużo pieniędzy na wymarzoną marynarkę. Ciesz się nią codziennie. Wystarczy dokupić kilka koszul różnego koloru i tygodniowa stylizacja gotowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz