sobota, 14 grudnia 2013

Idą Święta. Last Christmas. Sweter w renifery poszukiwany

Wiem, że to sztampowe, ale im bliżej Świąt to coraz bardziej lgniemy to typowych elementów świątecznych. Zachwyca nas choinka, muzyka w marketach (a jak myślicie po co ją grają?), reklama Coca-Coli. Ja chciałem sobie zrobić sesję z takim typowym swetrem w renifery. Dokładnie w powyższym klimacie. A co?

Skoro mowa o świątecznym klimacie to wiadomo, że zaczniemy od tego, choć pewnie niektórzy mają dosyć:


W ogóle to muszę przyznać, że sam zauważam to świąteczne szaleństwo i pewnie gdyby nie to, to w życiu nie szukałbym czegoś co można założyć kilka razy w ciągu roku. Z drugiej strony tego typu swetry są ostatnio całkiem modne i fajnie wkomponowują się w atmosferę tej pory roku i Świąt. Niestety nie znalazłem nic fajnego, więc zamiast stylizacji zostały puste ;) wywody. Być może powinienem był poszukać w większym mieście niż moje lub skorzystać z zakupów online. A tam właśnie w końcu zajrzałem i zobaczcie co wpadło mi w oko.


Last Christmas I gave you my heart... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz