sobota, 20 grudnia 2014

Idą święta czyli swetry dobre na tę okazję!

Nie mogłem darować sobie okazji by nie napisać o świątecznych sweterkach. Co prawda w tamtym roku było już coś na ten temat, ale wiele się zmieniło od tego czasu. Wtedy ciężko było znaleźć fajne lub też śmieszne swetry świąteczne. 



Nie mogę powiedzieć, że jestem ich wielbicielem, ale tak świetnie rozweselają one smutne szare dni. W tym sezonie świątecznym zaskoczyły mnie sieciówki. Wiele z nich dało tak spory wybór swetrów z tym motywem, że aż trudno się zdecydować. Ceny są różne, zaczynają się od 50zł a kończą nawet tuż poniżej 200zł.



Niektóre są tak śmieszne, że ciężko by mi było w nich gdzieś wyjść, bo nawet na spotkaniu ze znajomymi naraziłbym się na ich uśmiech pod nosem lub też docinki, ale inne z kolei są naprawdę świetne. W tym roku zdecydowałem się jednak na coś bardziej stonowanego, ale o tym w kolejnym poście, w którym będzie również stylizacja. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz